Skip to content

Transportbedrijf

Transportbedrijf Breda

Transport

Opmerking: de onderstaande offertes zijn die welke zijn opgehaald op het moment van levering en komen mogelijk niet overeen met de huidige tarieven. Het artikel verwijst naar eisen voor online vervoerders. Als uw online vervoerder niet aan alle eisen kan voldoen, moet u er rekening mee houden dat:

1) u koopt een lading bij een internationaal aangesloten leverancier,

2) het artikel moet worden geselecteerd uit online bestelde artikelen,

3) de leverancier kan niet garanderen dat uw pakket wordt geaccepteerd voor verzending naar uw moederbedrijf. Als u van plan bent de lading te gebruiken om een ​​andere bestelling te verzenden, raadpleeg dan sectie 6 over internationale interface.

6) Als u een via een hoofdkantoor koopt, zie dan paragraaf 7 over Internationale Interface.

Uw pakket ophalen.

ZSM biedt een online systeem, genaamd 'C ambled', voor het ophalen van uw pakket. Om van deze service gebruik te maken, moet u een aanbetaling doen om elektronische verzending te bestellen. De aanbetaling wordt gerestitueerd in geval van annulering of vertraging van de verzending. De volledige prijs van het pakket, of de aanbetaling plus de verzendkosten, mag niet hoger zijn dan de vergoeding voor het genereren van adressen (zie hieronder), waarmee u uw bestelling kunt ophalen en betalen.

We raden u aan om extra waarde mee te nemen voor het ophalen. Je moet bijvoorbeeld een fles water ter waarde van £ 3 aan je verzameling toevoegen. Als alternatief kunt u uw pakket bij u ophalen met een 'P'-plaatje, wat betekent dat het pakket zo dicht mogelijk bij uw huis wordt opgehaald. U kunt uw bestelling met gratis parkeren ophalen op een opgeslagen parkeerplaats. Als alternatief zou een cheque bij een bank of hypotheekbank voldoende moeten zijn. Als u een zakelijke overeenkomst aan het maken bent, raadpleeg dan hoofdstuk 8 over Belastingen.

8) VERSLAVENDE winkels of verkooppunten. We voegen deze sectie toe om klanten te helpen die, na het bekijken van het winkelmandje in de online winkel of aan de telefoon, extra artikelen voor hun bestelling willen kopen. Voor meer informatie over de regels voor aanvullende artikelen, zie daarer krat pick-up=geen extra waarde-overdrachten.

Dit beperkte initiële aanbod moet helpen om de verzoeken om aanvullende informatie en waardereservering te verminderen. Zodra de klant om aanvullende informatie heeft gevraagd, moeten we in staat zijn om dingen voor hem op te helderen en hem te informeren over de hoogte- en dieptepunten van elke voorziening.

9) Als u van plan bent een cheque of creditcard te innen of te gebruiken om het deel van de bestelwaarde dat niet in het winkelmandje zit te betalen, dient u de klant schriftelijk te informeren dat de extra betalingen niet worden gerestitueerd, in het geval dat het gebruikelijke geschil schikkingsbedrag niet is voldaan.

We raden u aan om klanten te factureren over het verschuldigde bedrag dat in het winkelmandje wordt vermeld. Voeg de incassokosten toe aan het factuurtotaal in marken in plaats van de totale factuur te delen door het aantal dagen dat de betaling moet plaatsvinden. Tip: als de klant aanwezig is, dien dan de factuur in en schrijf hem minstens 30 dagen van tevoren om zijn deel van de factuur te innen.

10) ENERGIE EN vervangingen. Klanten hebben het recht om u te vragen om hen een offerte te sturen voor de vervanging van hun bestaande energie:

11) BTW-voordelen.

a) Afhankelijk van de energieprijs wordt er een heffing geheven op het stroomverbruik van de Continental.b) Uw voertuig opladen.c) Vervanging van een bestaande brandstofdrukregelaar (compensatie voor DRL's).d) Brandstofomleiding naar een ander voertuig.

12) Moederbedrijf: geen

13) Gemeenschappelijk moederbedrijf: geen

14) Augustine de btw-geregistreerde leverancier op grond van de artikelen 10 en 11 van The Europeanreements, EUUnion Statistics, http://econvartist.ul scope.com